Resultados da xornada

Clasificación tempada 2012/2013

jueves, 27 de agosto de 2009

ADRIÁN DOMÍNGUEZ “ADRI

O segundo xogador en someterse ao cuestionario do noso blog foi o noso novo compañeiro Adrián, que chega procedente do Villestro avalado polo noso espía Casal. Aquí o tedes:

Benvido ao clube Adri, ¿cómo afrontas a túa primeira temporada no Ames? Ao ser o meu primeiro ano neste equipo e despois dun ano sen xogar ao fútbol, pois con moitas ganas de comezar a Liga e comezar a pillar o ritmo. Sobre todo con moitas ganas.

Queremos coñecerche un pouquiño mellor, ¿cómo defines o teu xogo e cales son as túas virtudes ou defectos no terreo de xogo? Considérome un xogador que cumple no campo. Como virtudes creo que non son un tío lento, técnicamente non son coxo tampouco e teño (creo) un bo desplazamento de balón e un bo tiro. Ademais podo xogar en varias posicións. Como defectos pois penso que teño que mellorar nos balóns por alto, ás veces na posición e aínda que estou mellorando, a forma física cústame collela ao principio. Vamos, que non me considero nin bo nin malo.

¿Qué esperas mellorar este ano con respecto a outros tanto a nivel individual como a nivel colectivo? A nivel colectivo aínda non podo dicir nada e a nivel individual pois intentarei incorporarme máis ao ataque do que viña facendo en anos anteriores e participar máis no xogo colectivo do equipo.

Supoño que o teu mellor momento ata o de agora no Ames será o día do teu debut… Pois si, dada a miña traxectoria dun mes no equipo, voume quedar co día do debut na segunda parte do partido contra o Bertamiráns, onde acabei bastante contento por como xoguei a pesar dos nervios do primeiro partido con xente nova.

¿Covas ou Castiñeiro do Lobo? Aínda non xoguei en Castiñeiro do Lobo e en Covas só entrenei e xoguei un partido así que tampouco podo elexir, supoño que cando o de Castiñeiro esté en condicións será mellor por ser herba natural.

No tempo que levas no equipo ¿cómo ves aos xogadores do Ames? Pois teño que dicir que hai xogadores que me sorprenderon do pouco que vin ata o de agora. Creo que hai un bo equipo.

E cóntanos, ¿cál foi o mellor xogador co que xogaches e onde? Non sabería dicirche... supoño que algúns dos de Villestro pero non sabería escoller a un só.

¿E o mellor adestrador que tiveches? Polo de agora quédome con Gabri de Villestro, que foi o que me ensinou o básico do fútbol, xa que eu sempre xoguei a Fútbol Sala.

¿Cál foi a categoría máis alta na que xogaches e en que equipo? De Terceira non pasei e en Segunda quedeime nos adestramentos (risas).

Agora que xa sabemos que a liga comezará o 4 de outubro, ¿tes de entrada un rival que che motive especialmente? Xa o direi cando comece a segunda volta despois do visto na primeira. Pero vamos, a mín motívanme todos os equipos.

Do pouco tempo que levas con nós ¿qué é o que máis che gusta do Ames? Gústame moito o bo ambiente que hai e que teñamos a Víctor de masaxista, que iso sí que non o poden dicir moitos equipos.

¿E houbo xa algunha cousa que non che gustase? Ata o de agora non hai ningunha queixa senón todo o contrario.

E xa para rematar Adri, ¿qué che parece este blog? Gústame sobre todo porque se actualiza cada pouco tempo e non se abandona como a maioría de páxinas que hai por aí. Agora só falta que nos graven en video. Así ata o subimos ao YouTube e despois aparecemos en Fiebre Maldini polo menos (risas).

2 comentarios:

Frannavaro dijo...

esta ben a entrevista,estou dacordo co tema de victor,non todos os equipos teñen a sorte de contar con el, tanto como persoa como por fisio...

aurelio dijo...

victor e unha xoia

Fotos do Ames